Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 18, 2011

angan-angan si kanak-kanak..

aku ase nak gelak sekejap je ley? hahaha aku dpt idea nak buat entry ni lpas bergosip dgn alya, fyka ngan mas td time prep..kteorg cter psal 'mesti best an bila dh kawin??' so,aku nak citer cmne wedding impian aku dpd keciik lagi..ehhh, xmalu eh citer..ala,bia la.. =.-


ni cincin kahwin yg jd impian aku..Eee,beshnye kalau dpt sbijik cmni..aku akan syg laki aku slamanya..haha over sgt!
tapi cincin cmni msti mhal..ala,kopak bkal suami aku nnti.. =.="
sebenarnye, dpd kecik lagi aku tingin nak wat military wedding..sbb dlu aku membsar kt dlm kem tntera,so selalu la tgok military wedding..bestnye!! tapi lasiaf junior bknnye army..ala.. =(


tp time tu xdenye adegan cm ni..adoiyai! @.@
aku nak theme dy merah putih,tp bab kaler2 ni ley nego lagi..he3


cantiknyee cmni..tp mcm la aku mmpu..huh!
nak tabur roses..pas2 jln tas 2..umm,bazir la pulak..
tp yg ni wajib..he3 cantik sgt!
ok,ni bdaya zman skarang, cup cake comel tp xsedap..hampeh je -__-
nak meja decorate cmni..he3
penat aku survey kek,tp yg ni pling aku suka..ala,xsmpai ati plak nk potong nnti.. T.T
yg paling penting skali, msti la baju kawin..he3 tp ni angan2 je eh..nk kna ligan ngan mak aku try la pakai..haha






the most important part bg aku adalah photoshot utk wedding nnti..sbb yg ni kte akan simpan tok seumur hidup..so,bg aku klau abih duit utk upah photographer xpe,bbaloi je..tp nnti msti mak aku ckp,ala amik gmbq gna tepon sudah..alaaaaa..ish!


ni tok photoshot bju tradisional..


romantiknyer..


sweetttt..


nak lari cmni gk..comel! he3
hah,ni tok versi perasan mat saleh..he3
aku paling ska pose ni..smart la!


baby let go to heaven..haha gatai noh!


knk2 bwah 18 sila ttop mte ye..he3


sunset..romantik sgt..tp klam kabut amik gmba time ni,t mgrib un tlpas..


syg nak lompat ke kte terjun je??haha


aipp,jgn bkk mte lg adk2..


perfect picture..
 "prince charming,please come to me right here, hold me tight and i dont want you go anymore.."
p/s : entry ini bkan bmkna sy gatal nk kawin eh..adoiii.. -___-"

No comments:

Post a Comment