Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 7, 2011

when the first time i met you..


aku tak tahu apa yang ku rasakan
dalam hatiku saat pertama kali
lihat dirimu, melihatmu
seluruh tubuhku terpaku dan membisu
detak jantungku berdebar tak menentu
sepertinya aku tak ingin berlalu

berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku
ku berikan cintaku juga sayangku
percaya padaku ku kan menjagamu
hingga waktu menjemputku
saat ku tahu kau akan pergi jauh
izinkan aku tuk selalu menantimu
untuk katakan ku ingin dirimu
agar kau tahu betapa ku terlalu
mencintaimu aku akan menunggu
hingga dirimu kembali untukku

tolonglah aku bagaimana diriku
ungkapkan itu rasa yang membelenggu
dalam hatiku ku cinta padamu

berikan cintamu juga sayangmu
percaya padaku ku kan menjagamu

Tadi aku dengar lagu ni,aku teringat time first date aku ngan lasiaf junior..berdebarnye ase tuhan je tau..pagi tu,jam bru pukul 5.30 pagi,mata aku ase segar gler..sebenarnye sebab excited tlampau..waktu aku sampai tu,sebenarnya aku terlewat sikit..kteorg jmpe dkat mid valley..sjuk gler tangan aku time 2..aku tcari2 la kt mne dy..
tempat first time kami jumpe
hah,rupa2nya dy tgah tgok aku sbrang sne tuh..adoi,segannya aku..umm,aku pon dengan bantuan reni dan tee heretla kaki pegi kt dy..tauw x ape 1st impression dy tgok aku?dy glak2 smbil tgok aku then kte 'eleh,pendek je pon..' ok,fine! =.= he3,ntah pape je lasiaf junior..sebenarnye dy lega sbab aku ni xtinggi dpd dy..padahal sblom jmpe dy asyik risau je tkot aku ni lbih tggi dpd dy..hahaha(evil laugh) then lpas 2 kteorg pon pg la mkan big mac.(untuk pengetahuan anda,tiap2 kali kte org date menu wjib adalah big mac sbab aku sgt ske burger..he3)
tgok ler..btapa eksitednye mke aku nk mkn big mac!
yg pling besh kteorg layan lgu head banging sme2 kt food court..lpas 2 bru pegi tgok wyang,cter ni..

citer ni TERBAIK sgt..dala romantik..best2!he3
abis je tgok cter 2,kteorg pegi lepak kt the garden..kat situ snap2 picture dulu ..lpas 2 bru blik..time nak blik 2,rasa brat ati sgt nk2 pulak time tgok lasiaf junior naek train..ase cm nk ikot dy blik pon ade jgak..(gler kau ikot dy blek,mak den ligan kang,he3) mcm mane pon,aku harap nanti kteorg dpt jmpe lg..As the conclusion,setiap mse aku ade dengan lasiaf junior adelah saat yg pling aku bahagia dan tenang je aku bila dapat tengok dy senyum.. syg,senyum sket! hehe
time ni lasiaf junior xpndai snyum lg tme amik gmba..haha

No comments:

Post a Comment