Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 10, 2012

saya sangat sibuk!!!



masok sem 2 ni,lagi berserabut kepala otak aku..huhu dengan kelab kebudayaan ttbe jadi aktif semacam,kolej pulak yg nyebok2 nk sahut seruan amalan hidup sihat =.= sampai tiap2 minggu kteorg wajib pergi jogging..isnin ni ada test puan b,tapi aku rasa aku ni dari hari ke hari cam lagi malas je nak belajar..huhu tolong la ctrohani jangan cmni..exam xlame da syg!!!taun ni tough tau x???pliss2 ^.^ cian lasiaf junior,aku da jarang lak text dy..sori tau syg,t lau mnje cuti kte spend mase byk2 tau.. okehh?? bgus2,gOod boy :D
khamis ni kteorg de pusingan ke 2 lak untuk tarian..cam xde semangat sangat je kali ni.. -______-" ape2 pon harap sume berjalan lancar..amin!!

bdak2 tarian =)


p/s : sori entry ni agak cm bengong skit haha ade aku kesah??

No comments:

Post a Comment